En härlig cykeltur

Efter att ha brottats med en elektrisk trimmer, som inte riktigt ville trimma gräses som jag. Bar det av till mormor för att låna hennes gammla cykel. Med den cyklade jag genom skogen på den slingriga vägen till Mariedamm för att umgås en studn med tösen Marie. Eftersom att jag var så "fresch" efter min cykeltur så åkte vi och tog ett spontant bad. Härligt var det och jag antar att det var därför Marie skrek när hon hoppade i det kalla vattnet, haha.  

Sen blev det fika och sitta och prata på den soligaa trappen. Vi pratade bla om dåliga raggningsrepliker. Den sämsta någon av oss hade upplevt var en gång jag var på krogen. Så här är den..

Jag spanade in en riktig snygging. Vi började prata och flirta lite, sen började vi strula... men han var sämst på att hångla! Jag sa till killen att jag vartvungen att gå.  Han undrar varför jag är tvungen att gå? Jag frågar honom om han vill att jag ska vara ärlig och han svara att jo det vill han ju. Du är jätte dålig på att hångla säger jag till honom och ska gå. Men dukan lära mig säger han och drar in mig i det hela igen. Jag krångra mig bort från honnom så fort jag kan och säger hej då. Då tar killen tag i mig och säger " Följ med mig hem och är jag fortfarande dålig i sängen får du 50 spän". 

Ja, och alla som känner isg bekanta med den raggningsrepliken kanske skulle ta en alvarlig fundering över att goggla efter några alternativ. För jag ska väll kanske tilläga att jag inte nappade på hans erbjudande!

Den här kvällen spelades det även spel, vi var kirrurger och slog tärningar! :D Kirurg spelet fungerade bara halvt för när man misslykades skulle gubben man "opererade" både skrika och få en lysande röd näsa, som tur var lös bara näsan. För jag blev jätte rädd när marie la till lite ljud efekter.  

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0