Kom nyss från "dinosuriernas tid"

Idag har varit e sådan där härlig dag. Ja det har regat o så men Emma komm förbi en sväng för att umgås och mysa. Massa prat och lite masage på köpet var inte fel. sen passade vi även på att spontant färga mitt hår, så ny är jag riktigt tjusig i huvudet!

Fast jag har oxo hunnit med att gå på bio idag med Bella och Elin. Det var vi och en massa barn! Ice age 3 såg vo och den var eiktigt bra! Absolut värld att se, fast mer tänker jag inte avslöja! hihi!

Nu har jag även bestämt ig för att skaffa fiskar, dom som knner mig vet ju att jag pratat om det ett tag nu. Fast det har lixom inte blivit! Snart så är allt akvariet på väg in här och då skulle det ju passa om man gjorde det lit bebot oxo. Tänktee att det an ju vara bra att greja med nu innan jag börjar jobba i augusti. För jag har lykats få ett jobbb så jag kommer att jobba på Din ekonomi i öebro heltid i höst. Så vet ni vart ni hittar mig! Fast det var lite tråkigt att välja bort att plugga när jag fick veta att jag kom in på vad jag sökt, det var ett riktigt kul nollnings schema so kom hem till min brevlåda.

Innan jag stänger igen datorn för idag vill jag bara säga lycka till till Sandra som jag var på Bye bye party hos i fredags. Hon ska ju fara iväg till Usa i ett år nu. Så även fast det var kul o träffa tjejerna o Anton var det ändå lite sorligt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0