Myyyssig!

Jag har börjat väckarklocks träna, det gå mindre bra. Fast jag har e riktigt hälig låt att vakna till och då även att somna om till!

Jag har drömt lite om mina kommande fiskar idag, det ska bli kul när det blir dags! fast det kommer att bli lit att fixa i ordning allt så att dt ser fit ut. Fiskarna måste ju känna sig välkommna, eller hur! haha

En sväng förbi hos Ullis på förmidagen. En akut utryckning för att hon skulle kunna få med sig ett läpp balsam på hennes semeter hon är påväg till nu i morgon. Eftersom att hon varit mycket på resande fot nu så satt vi och pratade i hennes orgeniserade stökighet på rummet.

Sen åkte jag hem till mig för att var ahuslig. Lagade e massa mat som jag gjorde mat lådo av! det är ju inte specielt likt mig att göra så och jag kände att det var ett riktigt bra intiativ! Jag har bestämt att jag sk abli "gryt expert" nu i höst för att det är ju lagom svårt och man kan göra det på allt!

Man tager vad man haver!

fast det bästa jag gjort idag var att åka en sväng förbi hos bella för att låna en till av bökerna i serien som jag lånat av henne. När jag kom hem sen började jag läsa direkt. fast var så trött så jag somnade, och vaknade ldeles nyss. fast dt är en bra bok,  "upprättelse".

Jo på tal om att Dansa. Ullis och jag pratade om tatueringar. O jag vill ju inte ha någon. O inte en smått hjärtformad porr prick kanske;)(prick över läppen som jag har på bilden) vore grejer det.Snart så e det ju vad jag ska göra. Har saknat det så himla mycket!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha orgeniserade stökighet var ett mycket bra uttryck! :D Läppbalsamet äger!

2009-07-28 @ 20:53:07
Postat av: Elinblå

Ja det tycker jag oxo var ett galant ord för det hela! Hoppas att du får det kalas bra på di lilla semester nu och att du hittar en hund att promenera med!

2009-07-29 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0