Något frustrerad efter filmen!

Min väkarklocka ringde kl kvart i sju i morse. Det är helt tokigt, i morse var tredje gånge som jag vaknade av en väkarklocka sedan jag tog studenten. fatta hur underbart!

Varför jag var uppe så tidigt berodde på att jag skulle med en skjuts till Kumla. Det var ju lite gäspig färd, fast det var väldigt skönt att komma upp i tid och å lite gjort! som att städa och allt som är nyttigt!

Eftermiddage åkte jag och Ullis in till Örebro för att umgås och ha det trevligt. Vi började med att kolla fiskar, för jag ska ju skaffa ett akvariu nu. Vi hittade en fisk som jag skulle vilja ha och som kommer heta tumme lisa. Sen kom vi nog även farm till att jag kommer få köpa några fiskar då och då. För de var ju svin dyra. Fast när det väll kommer att flytta in några fiskar kom vi på att man kan ju ha e fisk kväll. ätta, titta och kolla ppå fisk!:D haha! Jo jag vet hur det låter men kan nog bli en höjdare!

En sån här kommer också att bo i mitt akvarium. Den kommer att heta Mr rhigt och förhoppningsvis en av de första so flyttar in!

Sen var vi ju även på Harry Potter! jag säger bara det att den var ju något spännande, alltså vi var riktigt upprörda båda två när vi kom där ifrån. För så KAN INTE en film sluta, det kunnde väll ha varit en liten stund till så att det blev att dom åkte iväg på sinna kvastar för att "avsluta det (han som dog) hadde påbörjat". Mn nä så kan slutade det inte kan jag ju upplysa alla dem som inte sett filmen om. Det finns egentligen väldigt mycket att skriva om filmen, fast jag tänker inte avslöja en massa om någon nu inte sett ilme. Jag har nog tänkt mig att antingen läsa boken eller prata med någon som gjort det, så att jag kan få lite saker förklarat för mig.

Nu ska jag se slutet på Beck, sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för en toppendag! Haha bra skrivet om filmen! Haha! Natti natt ses imorrn!

2009-07-27 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0