Prima fisken!

Idag har jag fått en ny favorit smak på glass, fat det heter något som jag så klart ite ka uttala. Jag trode att det var fransk aman ick lära mig att det nog var något mer med kina/japan att göra. pännande värre. Jo och jag var ju då oh handlade glass med tösen Maja som var här för att umgås en stund! Jag är egentligen skyldig henne en glass med tre kulor, fast den som väntar på något gott väntar aldrig för länga. Det sk ahon få när jag får min fösra lön. Lite party aktigt på ett ungefär!

Sen har jag opxo använt lite av mina estetiska gener idag, jag har börjat låna en tavla. jag fick min "insperation" ifrån en ler skylt som jag gjorde när jag gick första året på gymnasiet. Jag hittade den och ville sätta den på en plats där den sydes. Så nu håller jag på att grejer så att det ska bli något att visa upp. Haha jag har aldrig målat med akvareller förut så vi får väll se hur det här går!

Är det någon som vet hur man gör för att blanda blå färg?


Sen har jag även tränat och förberätt lite inför att vara tränare i orgon. Ska bli kul det, får vi se hur det går!:D haha Jag har laddat ned lite musi idag som är så här gamla låtar an lyssnade på förr. Ganska kul o höra. Sen har jag även hittat den här barabbababhaba ba baa ba ba daratadatadaadarata daridom ja ni vet, en  sommar hit typ! Rap das armas, kalas bra tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad var det för glass som var så god då ? :D

2009-07-29 @ 19:21:59
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Bella

Det går inte att blanda till blå färg elin:P det är en grund färg ;)

2009-07-29 @ 19:36:17
URL: http://stuletnamn.blogspot.com
Postat av: Ein

Ja jag vet inte riktigt vad glassen heter, fast den är med choklad i och ja de e riktigt god. Om du är på maxi i kumla finns den längst fram ganska långt till höger;)

2009-07-29 @ 21:48:13
URL: http://leendejoggare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va det är inte sant, alltså jag har ju en lite låda med hobby färger som var ihop satta för nybörjare antar jag. Varför finns det ingen BLÅ!!! Vad ska min himmel ha ör färg nu då? Gul? haha

2009-07-29 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0