Sommar sommar

Vattenkrig med Wiktor, Jag van:D Blåast lunga tävling medWiktor, Han van!

Mysig dag har det varit och jag är riktigt glad att det inte regnat någonting. Var och åt värdens godaste bufe och det kändes som att jag skulle kunnat rulla där ifrån. Mums!

Sen var jag ute och gick med liteintervaller, gick lite halv bra så det är ju alltid något. Kul att kunna röröa sig igen i alla fall! Sen avslutade jag kvällen med ett glas vin och en jätte bra bok i verandan, det var en sån där riktigt mysig bara bäst kväll!
Boken var för övrigt "box 21" och den var väldigt hemst! Fast läsvärd. Var Bella som tippsade om författaren som hon gillade, så jag ska nog ta o sno en ny bok av henne nu!

Nu är det bara tre veckor kvar tills jag börjar jobba! det är ju helt sjukt. Från att gå i skolan och plugga och partaya, till att böjra jobba heltid. Ska bli spännande och kul att få göra nått helt nytt och få känna på det "riktiga livet" lite mera.Haha eller blir det mer riktigt, vem vet. Jag kannske kommer att ha näsan  i bokföring resten av mitt liv och glömma allt annat! .....Fast det tror jag nog inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0