Vilse i skogen

Eller i alla fall på ett ungefär. Det var svampjakt idag. Vi lunkade runt bland stock och sten och vi hittade två halvfulla systemet kassar med kantareller + en sopp. Fast påväg tilbaka till bilen vart det lite skild uppfattning om vad att "hålla lite till höger" innebar och vi hamnade på lite smått olika platser. Fast efter en stunds omkrings springande löste sig även det.

I övrit har jag plockat krusbär hos min granne, fast det tog egentligen mer tid att umgås med grannen och få smaka på alla hennes bär i trädgården! Mumms:D Det fanns bla vindruvor som verkligen var kalas goda. Min granne har såna där härligt gräna fingrar, jag hoppas att det är något som kommer växa fram på mig oxo!

Kvällen har jag tillbringat med Vido och ett par svampmakor, tittandes på "underbar älskade". Det är en sån där film man gråtter till, fast nu gjorde vi inte det aja! 
 
Sen vill jag bara säga att jag hatar alla BLUFF företag som tror att de ska kunna ta folks pengar bara för att, jag HATAR sånt! Jag fick på min telefon räkning att jag skulle betala 400 kr för någon quiz tjänst jag inte ens betsält eller vad man ska kalla det! Försöker reda ut det här nu, fast som ni säkert förstår är det lite mindre lätt. Fast jg kommer aldrig betala de där pengarna för nått jag inte vill ha, NERVER!

Kommentarer
Postat av: marie

Om det sista: ja, fy tusan för sådant! KÄMPA PÅ, KVINNA!

2009-07-23 @ 23:55:47
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0