Påväg att bli höst

ja den här veckan om har varit har jag änligen börjar komma in i det nya jobbet på åriktigt! Det är väldigt könt att känna att man vet på ett ungefär va det är som man håller på med! Så nu ka jag ju bara fortsätta med att bkli bättre och sart kommer jag att vara kalas bra på det här. Fast det snurrar ganska många siffror i huvudet på e dag! Men jag drömmer i alla fall inga mardrömmar om såna där blåa man har på tummen när man bräddrar i papper:P

Me i alla fall, jag var ju i Göteborg förra helgen och det ar verkligen as kul! Fat när jag om där ifrån hade jag många funderingar och har ägnat hela veckan till å fundera. O nu har jag kommit fram till något, känns riktigt bra! Rätt o riktigt lixom:D

När helgen började och jag fick gå ifrån jobbet var det verkligen efterlängtat! O jag åkte för att hämta upp Maja och fira hee, för hon har ju blivit 19 år nu Grattis. Sen så fylde ju även wille år i fredags, så Grattis!!:D Ja vi pratade en hel del och pack nickade i ett vind kydd! Ja på lördagen firade jag min pappa som oxo har fylt år i vekan! Av mig fick han en gigantisk göteborg bulle och solkräm! O idag började jag DANSA ige!!! Längtat väldigt mycket, o det gik faktist bra och allt. Fast jag svetades om en gris, o nu är jag så där mysigt trött! Helt perfekt!

ja så nu ska jag fortsätta mysa i soffan med alla kuddarna och dricka te, o njuta av at jag vet vad jag villl:D Tehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0